23.10.2009

SAÇmalIK

Hayatın akışına kapılıp gitmekle,durup bir düşünmek arasında kalmışım.Korkaklar sevgilerini gösteremezken dostlar da uçup gidiyor zamanla.Birini sevmek o kişinin sorumluluğunu almak değildir.Birini sevmek seni sevmek zorunda olduğu anlamına gelmez.Gün ağarmadan önce ayrılan tüm eller gece rüyalarda birleşir.Ben korkarım kırmaktan,sen sevmekten korkarsın.Sevdiğin halde sevmiyomuş gibi yapamaz,arkdaşlığı bir kalemde siler atarsın.İnsan hissettiklerini açıkça söylemeli ama söyledikleri yara açmamalı başka birinde.Yollar ne kadar uzun olursa olsun,karanlıklar çökerse yüreğine ve zaman geçmek bilmezse yine benim ilk aklına gelecek olan.Ama sen kendi korkaklığının bedelini bana ödetiyorsun.Çünkü sen sevmeyi bilmiyorsun.Her aşkın bir sonu vardır,bana aşık olanların sonu hep hüsran olsada sevdiği halde dost olabilen de vardır.Ben sana söz vermedim hiç birşey için.Kalbimin kırgınlığını kalbinin kırgınlığıyla birleştiremem.Çünkü aynı yollrda yürüyüp farklı yönlere bakmak oluyor bizimkisi.Ama yazık ettin ve sırf sen yazık ettin diye BİTTİ.

Hiç yorum yok: