13.10.2009

BİR HİKAYEM VAR...


Dinlemek ister misiniz?

Belki biraz sıkıcı, belkide de sıradan ama ne olursa olsun benim hikayem bu... Eskiden ben gençken zamanın değerini bu kadar çok bilmezken hep zaman çok çabuk geçiyor derlerdi. İyi hatırlıyorum bunu ilk duyduğumda üniversite hazırlık sınıfındaydık. 4. sınıftaki bi arkadaş söylemişti zamanın nasıl geçtiğini anlamayacaksınız ona göre tadını çıkarın üniversitenin diye. Ama inanmadık, duymadık. Sonraları anlıyor insan bazı şeyleri. Bu zamanda değiştim tabi. Yanlış anlamayın bazıları gibi gömlek değiştirmedik zaten değiştiremeyiz de... Çok şükür öyle bir yeteneğimiz de yok. Bizim değişimimiz bir yolculuktu... Üniversite bitti, işe girdik ve acı da olsa öğrendik ki hayat çok hızlı akıp gidiyor. Ve dostlar artık biliyorum ki 5 sene önce konuşacak çok şeyimiz vardı şimdi ise düşünecek...

Hiç yorum yok: