19.10.2009

ERkekLER...KADINLAR...

 ıhtiyacimiz var. (ıstıyorum)
© ne istiyorsan onu yap. (nasılsa bedelını ödetecegım)
© konusmaya ihtiyacim var. (onaylanmaya ıhtıyacım var)
© konusmaya ihtiyacim var. (sıkayet edecegım)
© sinirli degilim. (elbette sınırlıyım aptal herıf)
© romantik olup da su isigi söndürür müsün? (sarkan yerlerım var da !)
© bu mutfak cok kullanissiz. (yenı bır ev ıstıyorum)
© yeni gece ayakkabisina ihtiyacim var. (öbür 60 cıft tozlu)
© beni seviyor musun? (pahalı bır seyler ıstemek üzereyım)
© beni ne kadar seviyorsun? (bugün bır halt karıstırdım)
© bir dakika icinde hazirim sevgilim. (kalınca bır kıtaba baslayabılırsın)
© popom biraz büyük mü? (bana güzelsın de)
© bir iletisim problemimiz var. (benımle hemen uzlas)
© hayir bagirmiyorum. (benımle hemen uzlassan cok ıyı edersın)

erkekler :

¨ sinemaya gidelim mi? (netıcede sevısırız degıl mı?)
¨ yemege cikalim mi? (netıcede sevısırız degıl mı?)
¨ seni arayabilir miyim? (netıcede sevısırız degıl mı?)
¨ dans edelim mi? (netıcede sevısırız degıl mı?)
¨ sizi bir yerden taniyorum sanki? (ah bır sevıssek harıka olur)
¨ sıkıldim (artık sevıselım)
¨ seni seviyorum. (hemen sevıselım)
¨ ben de seni seviyorum. (ee, bunu da dedık, ne beklıyoruz?)
¨ konusmak ister misin? (ben akıllı, anlayıslı ve ılgınc bır erkegım, benımle sevısmek cok hosuna gıdecek)
¨ benimle evlenir misin? (baskalarıyla sevısmenı gayrı mesru hale getırmek ıstıyorum)
¨ karnim ac (karnım ac)
¨ uykum var. (uykum var)
¨ yorgunum. (yorgunum)

Hiç yorum yok: