17.10.2009

ERkekLER...

Genc bir erkegin uc kiz arkadasi vardi ve hangisi ile evlenecegine dair karar vermesi gerekiyordu. Bir test yapmaya karar verdi. Her birine 1000.- DM verdi.

Birinci kiz arkadasi kendisine yeni elbiseler ve ayakkabilar aldi, kuafore ve guzellik salonuna gitti. Genc erkege geri geldiginde soyle dedi:
"Senin icin en guzeli ben olmak istiyorum, cunku seni seviyorum!"
Ikinci kiz arkadasi yeni bir hokey takimi, video ve bir ay yetecek bira ile geri geldi ve soyle dedi : "Bunlar senin icin aldigim hediyeler, cunku seni seviyorum!"
Ucuncu kiz arkadasi bu para ile iyi bir yatirim yapti ve kisa bir sure icersinde para kendini ikiye katladi. Bu kari yine yatirdi ve bu sekilde devam etti.
Genc erkege geri geldiginde soyle dedi :"Senin bana verdigin parayi cogalttim, birlikte yasayacagimiz gelecek icin, cunku seni seviyorum."
Genc erkek her uc kiz arkadasinin yaptiklarindan cok etkilenmisti. Bir sure icin ortadan yokoldu ve arkadaslarinin verdigi cevaplar hakkinda dusundu....
Cok iyi dusundu.... gercekten cok, cok iyi dusundu....
Bu o kadar kolay verilebilecek bir karar degildi, isi cok zordu ...
Cok iyi dusundukten sonra en iri goguslu olan ile evlenmeye karar verdi...

Hiç yorum yok: